Du saknar inte kon förrän båset är tomt!

3 dagar har gått snart och jag har varit hemma, och tagit igen tid med familjen. Känner att jag missunnat min familj varje gång jag varit hemma på besök, och knappt varit "hemma". Dessa dagar har i alla fall varit betydelsefulla och jag känner glädje att få varit med min familj, man får så mycket känslor och minnen.

Hatar att säga hejdå varje gång, skulle vilja träffa min familj varje dag och får verkligen hålla igen tårarna - måste klippa av navelsträngen.. det är svårt att bli vuxen!

En sak är klar, jag ångrar mig inte en enda sekund att jag flyttade till Kalmar för det får en att inse hur viktigt det är med familj, och vänner som bryr sig.. du lär dig att uppskatta livet på ett annat sätt.

Som sagt " du saknar inte kon förrän båset är tomt"!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0