Underbar! <3

Snart är det slut, mitt år här i Kalmar börjar närma sig slutet och det känns sorgligt! Jag tycker alla här är underbara och jag har lärt känna både mig själv och andra bättre.

Trodde aldrig att jag skulle hamna i en sån här underbar klass, helt osannolikt! Alla har utvecklats stort, och alla har växt i mina ögon..

Bevis på min uppskattning skrev jag igår en dikt till vår Sofie eftersom hon har det rätt tungt nu. Jag beundrar henne för hennes värme och glädje hon sprider. Skulle vilja ha hennes lugn men vi har ett utbyte och vi lär oss av varandra.

Orden från mitt hjärta lyder såhär:
"Sofie,

Du är som en varm sommardag, en uppvärmande kopp te en kall vinterdag & en värmande vindpust en kall vår&höstdag. Du sprider helt enkelt värme och sätter guldkant på våran tillvaro. Därför vill vi ge dig lite uppiggande medel för att du ska kunna sprida ännu mera värme i denna kyla.

Du är bäst på att vara den du är. Va stolt över de kvaliteter du bär och ta åt dig av dessa ord för du är värd var enda.

Hoppas en kopp te i denna kyla gör dig susen!  vi hjärtar dig :) Massa Kärlek & Kramar från dem som håller dig varmt"


Saknar alla redan men ska försöka njuta varje dag.. <3 livet är underbart! jag verkligen älskar att leva just nu och jag är stolt över det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0