skratt och tårar

Jag vet inte ifall jag skrattar eller gråter - gör både och när jag skrattar. På sistone har jag fått många skrattanfall, mina tårar rinner ned för min mjuka kind och jag är bara så fucking i nuet.

Jag tar dagen som den kommer, lever den som den är kommen och lever tills jag dör. Och sån är JAG men jag tror inte alla skulle palla mitt liv, min sjuka humor och mina dramaqueen moves.

Ena sekunden är jag seriös, andra sekunden är jag nere i splitt på isen. Kunde fan inte tro att jag har såna skills, men joda! På fyllan i fredags var det fit for fight.

VISADE UPP MINA GYMNASTIK EGENSKAPER och satan var dem sattes på prov :) gled som en bambi ned i splitt eller ifall det var spagat.

Hade som tur vänner som stötte mig, eller dem skrattade mest medans jag grät men vadå? man får väl ta dem vännerna man har. frågan är bara: VARFÖR JUST JAG?? MEN VAFAN.. varför just händer detta mig?

Förra gången Palace, blod över hela tröjan, hål i handen och nu.. sträckt hela baksida låret och går  som jag blivit rövknullad. SWEEEEEEEEEEEEET - nästan som Mr Rövknullad på Jensen - fy fasen vad nice det känns..


Aja whatever - det är svårt att vara mig, tro mig! men jääävligt kul är det - det händer alla saker! :)


Tack för många skratt, det förlänger mitt liv :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0