rosa moln..

Att hela tiden vara på topp rävs mycket av sig själv framförallt för att du hela tiden måste ha en positiv inställning, se problem som utmaningar och umgås med människor som ger dig rätt energi.

Det handlar även om att släppa på sina känslor och inte styras av vad som är rätt och fel. Ifall jag skulle tänka varje dag på hur jag var, vad jag gör och vad jag säger - skulle jag inte sväva på rosa moln utan snarare i helvetet..

Jag tror sällskapet avgör hur du mår, ifall du umgås med sköna människor som tänker positivt, ger dig glädje och lär dig att se ur olika perspektiv -& hjälper dig upp när du faller ...är du i rätta händer.

Jag svävar på rosa moln för att jag umgås med underbara människor - min klass och dem som jag håller extra nära betyder allt för mig. Jag skulle aldrig kunna vara glad, positiv eller skratta utan dem..

Det jag vill säga att är att man ska ta vara tacksam för detta, och ta vara på dagen..

Det är du själv som skräddarsyr din dag - gör därför dagen till något underbart och vackert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0