*glädjetårar

Ett nytt år, Nya möjligheter, Ny kula - NYTT HJUL! 2009 kommer bli ett himla bra år tror jag :) kan känna det ända ut i fingerspetsarna. Jag njöt av mina sista minuter av 2008 med människor jag håller varmt. Det var underbart att bara få va, inte känna press på att festa järnet & supa skallen av sig, utan mer - njuta! Inte för att jag INTE kan njuta med alkohol i kroppen - haha för det vet jag och alla andra också. Var lite på pikkalurven haha.

Vi tände raketer, myste med skumpa i handen och dansade loss i vårat vardagsrum. Jag visade mitt livshjul för Linda och sen bröt jag ihop. Är så jävla lycklig att jag har sån fin familj & vänner - det är inte alltid man redan har allt man önskar sig.. I have it all and I love you all :) over and over - peace and love.


Kommentarer
Postat av: mirri

:D sötnos

2009-01-03 @ 23:42:32
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0