BRAINDEAD

Just nu är min tankeverksamhet på topp, tänker på massa saker bland annat val man gör varje dag... Idag valde jag:

- Att kliva upp och börja en ny dag. - för att jag älskar att leva..

- Att tala med personer jag håller varmt - för att jag behöver tala av mig..

- Att skoja och bråka - För at jag behövde kärlek..

- Att ta skit från en jävla osympatisk gubbe - Innerst inne small något och jag ville skjuta honom!

- Att inte gå ned i skiten - löste problemet

- Att ta 3 glas vin klockan 5 på dagen - Jag är smygalkis..

- Att röka två cigg mot min vilja - Jag dödar mig själv..


-  Att ta ledarrollen - Även fast jag ej behöver det!


- Att äta upp Antons Chips även fast jag ej behöver det .. löftet är sprucket och han vill göda ihjäl mig!

- Att titta på Victoria Secret och sen tänka på hur min kropp ser ut jämfört med deras.. MÅ DÅLIGT!!


Allt man gör på en dag har en viss betydelse, man gör sina egna val och du kan styra dem :)


 

FUCK OFF AND DIE OR MAKE YOUR OWN CHOICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0