önskan att vara liten igen!

Tänk om vi blev små igen, sitta i sandlådan och bygga sandslott hela dagarna, springa in till Mamma och Pappa och visa sitt konstverk så har nån jävla snorunge varit och sparkat sönder slottet. Jävla pissungar alltså..

Men i alla fall det finns underbara stunder när man är liten exempelvis att du bara behöver följa din ledare oftast Mamma eller Pappa :P i mitt fall Mammsen she is the boss in our family höhö.

Nu när man är "stor" får man leka på andra sätt, kanske inte i sandlådan men man leker livet! :) Idag ska Luke och hans föräldrar bjuda på bowling, tycker det är lite barnkalas över det hela men min önskan att vara liten igen är stor så det passar mig prima!

Hoppas jag får många strikes men magkänslan säger njaaaa, gymade och basta så känner mig rätt mör i kroppen. Inte visat mig på gymet på vääääldigt, vääääldigt länge men jag krälade mig dit och det är jag stolt över! Tänk om man hade lika mkt spring i benen som när man var liten - då skulle man slippa lovehandles, valkar och gäddhäng som kommer med åren. aja skitsamma..

Får väl palla mig till gymet, får väl leka livet och får väl sköta om mig själv eftersom jag inte har mamma och pappa här för tiderna förändras och man växer oavsett man vill det eller inte.. men själva tanken på att vara liten igen är jävligt go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0