Plötsligt händer det!

Måste dra en pararell till TRISS och säga att PLÖTSLIGT händer det..

Många stenar i mitt liv har vänds upp nu.. och känslan över det känns underbar!

jag har framtiden i mina händer, och jag känner det!
Jobb som gudie på Kalmar Läns Museum, Lägenhet sökes i Kalmar och jag är kär på kuppen!
Inga fler lektioner i skolan, praktik på Indiska, sommar i Kalmar..

Allt känns NYTT! Äntligen sker en explosion i mitt liv.. TACK!

Nu känner jag mig grymt taggad och laddad för att lära mig allt om Regalskeppet Kronan & Kalmars historia.
<3
Massa Kärlek!

Här är lite underbara bilder över Kalmar!

FÖR FLER BILDER!
http://www.bizon.se/kalmarvyer/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0