flickan som aldrig skämdes

Det finns saker man inte alltid förstår, en sak är varför jag är som jag är - för det är ett stort frågetecken och sen att jag gör saker jag inte alls förstår är en annan femma.

Jag förstår framförallt INTE varför jag inte skäms över saker jag gör, blir mer förvånad att jag kan göra det.

Att jag kastar och har ett godisregn med ahlgrens bilar över två som sitter och är kära & pussas - förstår inte!

Att jag skrattar och får vin i hela ansiktet och stänker ned hela Lukes vita tröja - förstår inte!

Att jag kan sitta och skratta i 8 h i sträck och inte skratta åt något speciellt är också - förstår inte!

Att jag kan skrika och höras mer än 50 personer i ett rum - förstår inte!

Att jag är ekonomi ansvarig när jag inte ens kan hålla igen min egen budget - förstår inte!

Att jag kan leva med mig själv - mina tankar och hela tiden vara glad! - förstår inte

Att jag bor i ett dubbelrum och skrattar åt mig själv, att jag ens har kul - förstår inte!

men vet ni vad? Jag är flickan som aldrig skämdes och kommer nog aldrig göra det. Ni får leva med det eller så stänger ni av öronen för jag kommer alltid vara SiriBus :)


 

Flickan som aldrig skämdes


Kommentarer
Postat av: Kaaattis din FETA balle.

Du är helt fantastisk! Helt speciell och helt jävla amazing! DU gör än glad!



Flytta hem till sthlm, vill ha balle-tidena tillbaka!



Stay sharp baben!

2008-12-20 @ 19:22:23
URL: http://kejtanbejtan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0