- KILLAR HELT OMEDVETNA OM VÄRLDEN - ? I-lands problem!

Siri säger: " Ah man ska vara glad, kåt och tacksam".

kattis säger: hahaaaaaaaaa! siri du e för skön tacksam e ju bara onödigt

kattis säger:

men lycka till... killar e inte tacksamma dem e utvecklingstörda och vet inte vad feelings är

kattis säger:

bara vad snopp är och att den går o trycka in i olika hål

kattis säger:

sen e dem totalt omedvetna om omvärlden..

Siri säger: Allright Kattis, du vet bäst det här med killar. jag är TACKSAM jag bara får in den, svårt att hitta rätt STORLEK ibland höhö.. 


KYSS PÅ DIG BALLEKATSO!





Kommentarer
Postat av: balle

ojsan! Jaa, där var jag ärlig med. Vilken fin vän jag är. inte sant? god jul stömpan! Såg att du skrev upp oss på cafét. Festfixarn! Kyss!

2008-12-23 @ 18:47:59
Postat av: mirri

hahahahhahaha! störtis!

2009-01-03 @ 23:43:44
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0