NU ÄR JAG HÄÄÄR!!

Hej hopp gottfolk. Nu har jag äntligen kontakt med "omvärlden" haha. Hinner inte skriva långt men jag ska in till stan med Victor nu. En stockholmssnubbe som går i min turistklass och bor över mig.

Vi ska checka in utbudet av mobilt bredband ;) hoppas han skaffar det först så jag kan glida in på hans nät hihi.

Känslor just nu att jag är här är att det verkar vara en intensiv kurs, massa jobb på kväll och helg och ingen fritid haha..

Nej men seriöst det känns konstigt att sitta i skolbänken igen, även fast vi har färg på väggarna, de hade vi INTE på Jensen... hihi

Alla är as sköna och imorgon ska vi göra Kalmar osääääkert.. väärsta partytjejerna i min klass.. hell yeaaah!!

Ikväll är det grillfest här på Högalid, nice nice.. no alkohol du vet de har drogpolicy häääär..

Måste typ gå nu! men jag mår bra, hoppas ni mår bäst!!!!

Massa Kärlek från lilla mig!! Bus Bus Bus :)

Kommentarer
Postat av: mirran

heej!

gud va kul att du verkar ha kul!!! De känns fett bra att veta att du trivs :)

Måste vara flumm med skolan igen, men om de finns färg på vägarna i din skola är det luuuuungt värt det!



Ringer dig på söndag stumpan! ha det bäst!

puss puss

2008-08-26 @ 15:50:11
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/
Postat av: Maria

säger bara cooolers! :D Miss you a lot babe! <3

2008-08-26 @ 19:18:04
URL: http://ic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0