nu är bus på g!

Hej! Siri Bus är ute på bus.. eller snart i alla fall.. just nu känns det overkligt! jag ska plugga även fast jag är skoltrött, jag ska flytta även fast jag älskar mitt hem å trivs som fisken i vattnet.. men nån gång måste man bli vuxen.

Jag klipper därför navelnsträngen mellan mig å min familj samt mina vänner.. å jag är ledsen för det.. men jag måste göra det!

Jag vill ut på bus, jag vill busa i kalmar.. därmed Kalmarbus.. :) hoppas ni följer min blogg flitigt medans jag är där..


Åker på lördag :) va inte ledsna, utan täääänk.. på ALLT ni tycker är jobbigt med mig.. t.ex. att jag pratar hela tiden, gör impulsiva saker, säger dumma saker, dricker för mkt, jaaa.. du.. det finns mkt att säga om mig..


Massa Kärlek från lilla mig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0