Hasta La Viiista

Tjoho! imorgon åker jag, idag packar jag.. hur allt kan ske i ett enda svep. Just nu har jag packat ned alla mina dvd skivor, pennor, papper och allt annat som behövs..

Sitter å kollar på The Tuodelus eller hur det stavas.. :) Lindas favorit i alla fall.. å hon är min favvo :D

Åh.. Ikväll ska jag ha avskedsfest för mina nära å kära, Tonnie å Monika och några fler kommer.. kommer sakna alla så grymt!

Ännu har jag inte gråtit att jag ska åka men ifall jag inte gjort det än.. så kommer väl det snart några tårar rinnades från min kind.. men äsh då! jag ska bara till kalmar.. goooosh.. det är bara 6 timmars resa dit..

aja - hasta la vista

Puss och Krääääm



Kommentarer
Postat av: mirran

Bäjby! kul med en ny blogg..palla ringa dej hela tiden och höra hur då mår....:P skoja!!!.......... Men fan siri, som jag sagt miljoner gånger (känns det som) Jag kommer sakna dig i massor av gånger! vet ju hur mkt jag älskar dig och hur mkt du älskar MIG :D

SNYFT!!

2008-08-22 @ 14:37:19
URL: http://mariellestromberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Vi ses ju SNART igen! <3 I will miss you a lot och jag ska följa din blogg varje dag :D :D

trion foevahh!

2008-08-22 @ 15:31:33
URL: http://ic.blogg.se/
Postat av: Mirre

Hello Ziz!

Nu är det verkligen dax att uppdatera tycker jag!

Förstår att du har massor att göra nu, men ett litet inlägg kan du väl få till?

Hoppas du mår super bra!

Må prima!

Puss puss

2008-08-26 @ 09:40:30
URL: http://siribusblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0